Hamšíka štvalo, že v Neapole nemal reklamné práva. A čo Lobotka?

Stanislav Lobotka.
Stanislav Lobotka. (Autor: Pavel Neubauer TASR)
Pavol Spál|13. jan 2020 o 19:29

Najdlhšie rokovania sa vždy vedú o marketingových právach.

BRATISLAVA. "Neapol je jediný klub v Európe, ktorý stopercentne vlastní reklamné práva všetkých svojich hráčov. Hnevalo ma, že som ich nemal," priznal futbalista Marek Hamšík v podcaste Boris a Brambor.

"Moje práva mal klub. Nemohol som nič robiť," dodal Hamšík.

Veľké futbalové hviezdy majú obrovské zárobky aj vďaka príjmom z reklám a nielen Hamšík bol v tomto smere v Neapole obmedzovaný.

"Aj preto mal Neapol problém, keď chcel kúpiť nejakého hráča zvučnejšieho mena. Niektorí neprišli práve pre to," dodal Hamšík.

Boj o rôzne práva je súčasťou ostrých rokovaní pri prestupe hráča do nového klubu.

Hamšík vlani Neapol opustil a zamieril do Číny. V talianskom klube však bude mať svojho slovenského nástupcu.

Taliansky klub doťahuje prestup Stanislava Lobotku zo španielskej Celty Vigo.

Lobotka dostane odmenu za prestup

Lobotkov agent Branislav Jašurek ešte v roku 2018 krátko po uzatvorení novej zmluvy s Celtou Vigo priznal:

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbal»Taliansko»Serie A»Hamšíka štvalo, že v Neapole nemal reklamné práva. A čo Lobotka?