TRNAVA. Pred obchodom stojí rad, dlhý, pomalý. Deti, ženy, dôchodcovia, všetci čakajú. Musia. „Stop,“ vraví predavačka medzi dverami. Dovnútra pustí zákazníka, iba keď niekto medzitým vyjde. Kus za kus.
Obchod s futbalovými suvenírmi je preplnený. Dresy, tričká či mikiny so znakom trnavského futbalového klubu sa míňajú ostošesť. Je to skvelý kšeft.
Väčšina ľudí vychádza s plnými taškami. Na slovenskej klubovej scéne nevídaný moment.
Vitajte pred City arénou Spartaka Trnava, teda štadiónom Antona Malatinského, kde stojí fanshop. Sú štyri hodiny pred slávnostným otvorením novej arény.
Atmosféra pripomína zápasy Premier League. Fanúšikovia spievajú chorály.
O slávnosť bol enormný záujem, niekoľko stoviek lístkov sa za pár minút vypredalo už niekoľko dní pred zápasom, čo vyvolalo hnev i pocit krivdy fanúšikov, ktorým sa neušlo miesto.
„Mali sme