Serena spustila vlastnú módnu značku. Chce byť inšpiráciou pre ženy

Serena Williamsová spustila vlastnú módnu značku.
Serena Williamsová spustila vlastnú módnu značku. (Autor: TASR/AP)
SITA|31. máj 2018 o 09:21

Americká tenistka sa vrátila na grandslamový turnaj po 16 mesiacoch.

NEW YORK. Americká tenistka Serena Williamsová spustila svoju módnu kolekciu označenú príznačne - veľkým písmenom "S".

Jediné miesto, kde je zatiaľ možné pozrieť si a prípadne aj vybrať a zaplatiť za tovar pod touto značkou, je webová stránka niekdajšej svetovej jednotky.

Mladšia z tenisových sestier zároveň upozorňuje, že jej módna kolekcia nemá nič spoločná s jej netradičným oblečením pri vstupe do grandslamového turnaja Roland Garros.

Tridsaťšesťročná Serena sa proti Češke Kristýne Plíškovej predstavila v celotelovom čiernom úbore, o ktorom sa jej súperka so zveličením vyjadrila, že jej pripomína neoprén.

Značne extravagantná Američanka tvrdí, že aj vďaka módnej značke chce byť inšpirácia pre ženy, ktoré chcú mať v sebe všetky vlastnosti začínajúce sa v angličtine na písmeno "S".

V tomto ponímaní by teda mali byť silné, sexy, sofistikované, múdre, trochu pochabé, ale aj spontánne a elegantné.

Serena Williamsová ponúka všetko od spodnej bielizne cez tričká za 40 USD až po zlaté a čierne bundy v hodnote 215 USD.

Pozrite si momentky zo zápasu Serena Williamsová - Kristýna Plíšková (Roland Garros 2018): fotogaléria

6.6.2018

Utorkový súboj proti Kristýne Plíškovej bol pre trojnásobnú šampiónku Roland Garros S. Williamsovú (2002, 2013, 2015) prvý na turnaji "veľkej štvorky" po 16 mesiacoch.

Medzitým sa venovala najmä rodičovským povinnostiam. Od 1. septembra 2017 je mamou dcérky Alexis Olympie.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Tenis»Serena spustila vlastnú módnu značku. Chce byť inšpiráciou pre ženy