Z risku je zisk. Bizarná reklama s kritizovaným hráčom zabrala

Colin Kaepernick si za svoj skutok počas americkej hymny vyslúžil kritiku od Trumpa.

Colin Kaepernick (v strede) - Marcio Jose Sanchez TASR/APColin Kaepernick (v strede) - Marcio Jose Sanchez TASR/AP

NEW YORK. Aj napriek negatívnym reakciám na reklamnú kampaň spoločnosti Nike, ktorej tvárou je kritizovaný hráč amerického futbalu Colin Kaepernick, z hľadiska predaja išlo o dobré rozhodnutie.

Spoločnosť Edison Trends zameriavajúca sa na výskum trhu uvádza, že počas prvého septembrového víkendu po spustení kampane firma zvýšila online predaj o 31 percent.

Prvá reklama s Kaepernickom sa v médiách objavila v pondelok.

Quarterback z tímu San Francisco 49ers vyvolal pred dvomi rokmi v rozruch, keď si na protest proti rasovej diskriminácii v USA pred zápasom počas americkej hymny kľakol na koleno.

Načítavám video...

Ku Kaepernickovi sa následne začali pridávať ďalší športovci. Hráča amerického futbalu za to ostro kritizoval vtedajší kandidát na post prezidenta Spojených štátov Donald Trump.

Kritici firmy Nike apelovali na spotrebiteľov aby na protest proti Kaepernickovi ničili oblečenie, ktoré vyšlo v tejto kolekcii. Na sociálnych sieťach sa potom objavovali fotografie, na ktorých ľudia pália svoje veci od Nike.

Na twitteri sa dokonca ujal hashtag #JustBurnIt - variácia na slogan ,,Just Do It", ktorý Nike dlhé roky používa.

Výskum potvrdzuje, že odbyt spoločnosti Nike - aspoň zatiaľ - nijako neutrpel," dodáva Edison Trends.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Šport

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri?
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  3. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  6. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  7. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  8. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  9. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  10. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  1. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  2. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  3. Ako založiť spoločnosť v Rakúsku
  4. Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom
  5. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  6. Noerr advised on WebSupport deal
  7. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri?
  8. Podnikanie a významné ukazovatele v roku 2019
  9. Smartfóny Samsung Galaxy S priniesli množstvo inovácií
  10. eKasa prichádza na Slovensko
  1. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 14 605
  2. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 13 002
  3. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 12 938
  4. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 6 452
  5. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 5 355
  6. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 5 010
  7. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 939
  8. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 4 209
  9. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 3 647
  10. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu 2 457