Corgoň ďalšie dva roky partnerom futbalovej ligy

TASR|21. júl 2011 o 15:57

Únia ligových klubov (ÚLK) spoločne s medzinárodnou marketingovou agentúrou UFA Sports Slovakia podpísala zmluvu so staronovým hlavným partnerom najvyššej slovenskej futbalovej súťaže, značkou Corgoň.

BRATISLAVA. Únia ligových klubov (ÚLK) spoločne s medzinárodnou marketingovou agentúrou UFA Sports Slovakia podpísala vo štvrtok v bratislavskom Hoteli Sheraton zmluvu so staronovým hlavným partnerom najvyššej slovenskej futbalovej súťaže, značkou Corgoň.

Kontrakt znie na dva roky, podpísali ho prezident ÚLK Dušan Tittel, výkonný riaditeľ UFA Sports Slovakia Arndt Jaworski a Door Plantengová, generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko.

"Je mi potešením sprostredkovať uzatvorenie tejto dohody, vďaka ktorej budeme môcť aj naďalej spolupracovať so značkou Corgoň. Náš partner už v minulosti ukázal, že mu záleží nielen na našej najvyššej futbalovej súťaži, ale aj na slovenskom futbale v širšom zmysle slova. Naším spoločným cieľom bude, aby sme správnymi krokmi v čo najväčšej miere pomáhali zatraktívniť Corgoň ligu smerom k fanúšikom. Veríme, že prispejeme k zvýšeniu sledovanosti a popularity zápasov na štadiónoch aj v televízii," vyhlásil Jaworski.

Na margo pokračovania spolupráce, ktorá so spoločnosťou Corgoň trvá už 11 rokov, si vzal slovo Dušan Tittel: "Rokovania boli veľmi konštruktívne. Heineken je partnerom futbalu dlhý čas, prakticky od roku 1993, preto sme sa dohodli na pokračovaní spolupráce o dva roky. Rozbehli sme spoločne niekoľko projektov, pred kvalifikačným zápasom s Andorrou išlo o akciu "Reprezentanti deťom", v Senci zasa o anketu "Jedenástka Corgoň ligy" a pripravujeme ďalšie. Radi by sme prilákali nových fanúšikov, ktorí majú k futbalu vzťah, ale slovenské futbalové súťaže ich z rôznych dôvodov nedokázali osloviť."

Súčasťou spolupráce je aj naďalej titulárne partnerstvo, t.j. používanie mena partnera ako súčasť oficiálneho názvu súťaže - Corgoň liga. "Na Slovensku žije 400.000 ľudí, ktorí hrávajú futbal v celkovo 20 súťažiach. Napriek tomu, obľuba Corgoň ligy sa každým rokom znižuje. Preto všetci veríme, že ďalší vývoj bude lepší," pridala svoj názor Door Plantengová, podľa ktorej slov je suma vložená do dvojročnej spolupráce súčasťou obchodného tajomstva. Od roku 2000 spoločnosť Heineken investovala do slovenského futbalu desiatky miiónov korún.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Futbalnet»Corgoň ďalšie dva roky partnerom futbalovej ligy