Britský reťazec optík využil prešľap organizátorov Hier XXX. olympiády, ktorí omylom zobrazili vlajku Kórejskej republiky pred futbalovým zápasom žien Kórejskej ľudovodemokratickej republiky.
LONDÝN. Firma s optikou Specsavers v celoštátnom periodiku vydala inzerát, v ktorom bola vlajka KĽDR nad juhokórejskou a nápis pri obrázku v kórejskom jazyku odporúčal, aby organizátori využili služby ich firmy a dali si vyšetriť zrak.
Spoločnosť obvykle v reklamách zobrazuje trápne situácie, ktoré vznikli omylom na základe problémov so zrakom a ich oficiálny slogan znie: "Mali by ste ísť do Specsavers".
Faux-pas v Glasgowe v stredu spôsobil diplomatický problém. Hráčky KĽDR opustili ihrisko a výkop zápasu meškal takmer hodinu. Organizátori sa ospravedlnili a sľúbili, že podobné incidenty sa nebudú opakovať. Informovala agentúra Reuters.