Zámenu kórejských vlajok využil reťazec na reklamu

TASR|27. júl 2012 o 14:03

Britský reťazec využil prešľap organizátorov Hier XXX. olympiády, ktorí omylom zobrazili vlajku Kórejskej republiky pred futbalovým zápasom žien Kórejskej ľudovodemokratickej republiky.

Britský reťazec optík využil prešľap organizátorov Hier XXX. olympiády, ktorí omylom zobrazili vlajku Kórejskej republiky pred futbalovým zápasom žien Kórejskej ľudovodemokratickej republiky.

LONDÝN. Firma s optikou Specsavers v celoštátnom periodiku vydala inzerát, v ktorom bola vlajka KĽDR nad juhokórejskou a nápis pri obrázku v kórejskom jazyku odporúčal, aby organizátori využili služby ich firmy a dali si vyšetriť zrak.

Spoločnosť obvykle v reklamách zobrazuje trápne situácie, ktoré vznikli omylom na základe problémov so zrakom a ich oficiálny slogan znie: "Mali by ste ísť do Specsavers".

Faux-pas v Glasgowe v stredu spôsobil diplomatický problém. Hráčky KĽDR opustili ihrisko a výkop zápasu meškal takmer hodinu. Organizátori sa ospravedlnili a sľúbili, že podobné incidenty sa nebudú opakovať. Informovala agentúra Reuters.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Ďalšie športy»Olympijské»Zámenu kórejských vlajok využil reťazec na reklamu