Klasiku Miláno - San Remo vyhral Francúz Démare, Sagana zbrzdil pád súpera

Tri sto metrov pred cieľom ešte mohol Peter Sagan pomýšľať na dobré umiestnenie. V zlomku sekundy sa však všetko zmenilo. Slávnu klasiku vyhral mladý Francúz.

Démare dosiahol najväčšie víťazstvo svojej kariéry.(Zdroj: Twitter (Cyclingnewsfeed))

Miláno - San Remo

Štart: Miláno (o 10.10 hod)

Cieľ: San Remo (približne medzi 16.45 hod až 17.30 hod)

Dĺžka pretekov: 300 km (zmenené, pôvodne 291 km)

BRATISLAVA. Takmer sedem hodín čakáte na akciu, aby sa behom piatich sekúnd odohralo všetko podstatné. A bol to zmätok.

Najskôr séria útokov, potom nepochopiteľný pád Kolumbijčana, a keď sa začal rozbiehať šprint, jednému z najväčších favoritov Nacerovi Bouhannimu spadla reťaz na malý prevodník.

To je ako keď na diaľnici zrazu zaradíte druhý prevodový stupeň.

Jedny z najstarších a najslávnejších cyklistických pretekov Miláno – San Remo vyhral 24-ročný Arnaud Démare.

O Francúzovi sa ako o favoritovi pred štartom veľmi nehovorilo. Vyťažil zo zmätku na posledných metroch. Súperov zastavili problémy. A on poľahky vyhral.

Dmare outsprints Swift and Roelandts to give France its first Milano-Sanremo victory in over 20 years

Posted by VeloNews on Saturday, March 19, 2016

Bohužiaľ obrovskú smolu mal Peter Sagan. Celé preteky jazdil výborne. Mal podopru tímu a v správnej chvíli zareagoval na rozhodujúci útok.

Ešte tristo metrov pred cieľom bol v sľubnej pozícii a pripravoval sa na šprint. V tom momente však hneď vedľa neho spadol iba 21-ročný Kolumbijčan Fernando Gaviria. Bol to zlomok sekundy.

Sagan sa pádu vyhol, ale stratil rýchlosť a bol bez šance. Súperi boli totiž v plnej rýchlosti. Znova sa mu tak nepodarilo uspieť.

Hoci neurobil žiadnu vážnu chybu, prešiel cieľom na 12. mieste.

Démara doplnili na pódiu rovnakoprekvapivo Ben Swift a Jurgen Roelandts. Dvaja veľkí favoriti – Bouhanni a Alexander Kristoff skončili na štvrtom a piatom mieste.

Démare je bývalým majstrom sveta do 23 rokov. Medzi profesionálmi sa však presadzoval skôr na menších pretekoch. Dva razy vyhral etapové preteky Štyri dni Dunkerque.

Na Miláno - San Remo triumfoval francúzsky cyklista po 21 rokoch. Pred ním bol posledným francúzskym víťazom v roku 1995 Laurent Jalabert.

Dvakrát sa tešil na Grand Prix d'Isbergues - Pas de Calais. Tieto víťazstvá sa však s tým sobotňajším nemôžu rovnať.

Práve hektický a divoký záver potvrdil, že Miláno – San Remo je z klasík asi najnevyspytateľnejšia. Rozhodujú detaily.

Navyše organizátori museli počas pretekov pozmeniť plánovanú trasu, keďže na nej prišlo k zosuvom pôdy. Trať tak museli odkloniť na diaľnicu a natiahla sa o pár kilometrov na okrúhlych 300.

O víťazovi sa rozhodovalo už tradične až na záverečných päťdesiatich kilometroch, na ktorých čakali na pelotón aj dva kopce Cipressa a Poggio.

Miláno - San Remo (300 km):

1. Arnaud Démare (Fr.) FDJ 6:54:45 h

2. Ben Swift (V. Brit.) Sky

3. Jürgen Roelandts (Belg.) Lotto Soudal

4. Nacer Bouhanni (Fr.) Cofidis

5. Greg van Avermaet (Belg.) BMC Racing

6. Alexander Kristoff (Nór.) Kaťuša

7. Heinrich Haussler (Aus.) IAM Cycling

8. Filippo Pozzato (Tal.) Southeast - Venezuela

9. Sonny Colbrelli (Tal.) Bardiani CSF

10. Matteo Trentin (Tal.) Etixx - Quick-Step

....................................................

12. Peter SAGAN (SR) Tinkoff - všetci rovnaký čas ako víťaz

Hlasy:

Peter Sagan: "Ako som vždy hovoril, Miláno - San Remo je nevypočítateľné a preto považujem za zbytočné hovoriť o svojich cieľoch dva-tri dni pred pretekmi. Išiel som naplno, spravil som maximum ako aj celý náš tím, no nevyšlo to."

Arnaud Démare: "Je to neuveriteľné. Sú dni ako tento, keď vám vyjde všetko napriek občasnej smole. Pre mňa to bol pád pred Cipressou. Dostal som sa cez Poggio a celý čas som sa cítil fantasticky. V podobných podmienkach som získal aj titul na MS v kategórii do 23 rokov, tiež som počas pretekov spadol. Som nadšený, že som vyhral Miláno - San Remo. Sú to naozaj veľké preteky, ktoré majú vyše storočnú históriu. Je to neskutočné, som nesmierne šťastný," povedal víťaz 107. edície prvého z piatich monumentov cyklistiky.

/zdroj: tinkoffteam.com/

Peter Sagan: "Keď zaútočil Fabian Cancellara, povedal som ostatným v skupine, že ak ho necháme odísť, bude po pretekoch. Myslím si, že som bol jediný, kto ho mohol dohnať. Potom sme vyrazili aj za Boassonom Hagenom s Gaviriom a Trentinom. Asi 400-500 metrov pred cieľom sa Gaviria otočil, aby videl skupinku, ktorá sa blížila zozadu, a spadol. To rozhodlo. Ledva som sa vyhol pádu, no stratil som toľko rýchlosti, že som sa v posledných 300 metroch už nedokázal dotiahnuť do čela. To je presne dôvod prečo, aj keď ste v excelentnej forme, nebudú preteky nikdy jednoduché."

Patxi Villa (športový riaditeľ Tinkoffu): "Je to smola, lebo sme urobili všetko tak, ako sme mali. Družstvo je silné, Peter je silný, ale potrebujeme aj trochu šťastia. Budeme ďalej bojovať tak, aby sme do polovice apríla dosiahli výsledok, na ktorý sa všetci tešíme."

CIEĽ: Víťazom klasiky Miláno - San Remo 2016 sa stáva francúzsky cyklista Arnaud Demare z tímu FDJ. Druhý skončil britský jazdec z tímu Sky Ben Swift. Tretiu priečku obsadil Belgičan Jurgen Roelandts zo stajne Lotto Soudal.

Peter Sagan sa do elitnej desiatky nezmestil. Nášho cyklistu však určite pribrzdil pád Gaviriu.

400 m do cieľa - Pád Kolumbijčana Fernanda Gaviriu z tímu Etixx mohol mať katastrofálne následky, keďže spadol vo finišujúcom balíku čelných jazdcov. Najbližšie bol práve Peter Sagan, ktorý sa mu však dokázal vyhnúť. Pád teda postihol len Gaviriu.

4,5 km do cieľa - Nastupujú už favorizované mená. Na čele je Poliak Kwiatkowski, avšak len 3 sekundy pred prenasledovateľmi medzi ktorými nechýba ani Peter Sagan, Zdeněk Štybar či Vincenzo Nibali.

7,5 km do cieľa - V stúpaní na pahorku Poggio nastúpil domáci Andrea Fedi z tímu Southeast.

10 km do cieľa - Začína už bitka o pozície pred záverečným finišom. Náskok vedúcej skupiny nie je veľký. Peter Sagan sa drží v balíku prenasledovateľov.

15 km do cieľa - Zaujímavá symbolika. Náskok aktuálne vedúceho kvinteta (z toho až 4 jazdci sú domáci Taliani) pred zvyškom prenasledovateľov je 15 kilometrov pred cieľom rovných 15 sekúnd.

21 km do cieľa - Zjazd z Cipressy. V stúpaní sme boli svedkami agresívneho nástupu dvojice Visconti (Movistar) a Stannard (team Sky). Pred zvyškom pelotónu majú náskok 15 sekúnd.

Práve na Miláno - San Remo dosiahol prvé veľké víťazstvo legendárny Eddy Merckx. Ako 20-ročný neznámy nováčik vyhral šprintérsky súboj v roku 1966. Celkovo vyhral v San Reme 7-krát a je tunajším rekordérom.

10450870_10152944843409966_6669668994996.jpg

Eddy Merckx v časoch aktívnej kariéry. Foto: facebook (Flo Rock)

27 km do cieľa - Jazdcov teraz čaká vyše 5-kilometrové stúpanie na spomínanú Cipressu. Ako prvý ide do stúpania domáci pretekár Mirco Maestri, v tesnom závese za ním je Nemec Kluge z tímu IAM Cycling.

33 km do cieľa - Ďalší dvaja cyklisti skončili nedobrovoľne na zemi. Pred Talianom Alanom Maragnonim spadol rakúsky jazdec zo stajne Kaťuša Marco Haller, pričom Talian sa už nestihol vyhnúť kolízii s Hallerom. Obaja sú síce otrasení, no pokračujú v pretekoch.

36 km do cieľa - Na čele je aktuálne trojica Bagdonas (Litva), Maestri (Taliansko) a Kurek (Poľsko). Náskok vedúcich jazdcov pred zvyškom pelotónu je však nepatrný, niečo vyše 40 sekúnd.

Mimochodom, najhorší ročník v histórii absolvovali cyklisti v roku 2010. Zo 63 pretekárov na štarte sa do cieľa dostali iba štyria. Ostatných zastavila snehová metelica.

Eugene Christophe vyhral, hoci si myslel, že zablúdil a nevedel, že je v San Reme.

Druhý v cieli Giovanni Cocchi mal stratu na víťaza hodinu a 17 minút.

53 km do cieľa - Opäť skončilo niekoľko jazdcov na zemi, nervozita v balíku narastá. Najviac na pád doplatil domáci jazdec s číslom 148 Federico Zurlo. Zatiaľ zostáva sedieť na zemi v opatere zdravotnej služby. Zurlo jazdí za stajňu Lampre - Merida.

12642933_424586291065597_391664830210182.jpg

Federico Zurlo. Foto: facebook (pinkjersey.com)

59 km do cieľa - Drobná kolízia v balíku znamená pád niekoľkých jazdcov, nejde však, našťastie, o nič vážne a všetci v pretekoch pokračujú.

76 km do cieľa - Pelotón postupne zrýchľuje, stratu znížil už na tri minúty a štyridsať sekúnd. Prvú selekciu a rozdiely medzi favoritmi však možno očakávať až na stúpaní Cipressa, ktoré sa začína 27,1 km pred cieľom.

Cipressa má dĺžku 5,6 km a priemerný sklon 4,1%.

Za ňou bude nasledovať Poggio, kde by sa teoreticky mohlo rozhodnúť. Naň začnú jazdci stúpať 9,1 km pred cieľom. Je dlhé 3,7 km so sklonom 3,7%. Potom nasleduje zjazd a rýchly dojazd až do cieľa.

95 km do cieľa - A tu je dôvod, prečo cyklisti museli ísť obchádzkou. Touto cestou sa naozaj nedalo prejsť. Organizátori však dokázali pohotovo zareagovať a preteky pokračujú bez problémov.

100 km do cieľa - Peter Sagan preteká v dúhovom drese svetového šampionáta. Doteraz dokázali vyhrať Miláno - San Remo štyria majstri sveta - Alfredo Binda (1931), Eddy Merckx (1972, 1975), Felice Gimondi (1974) a Giuseppe Saronni (1983).

107 km do cieľa - Jazdci sú už opäť na pôvodnej trase. Do cieľa zostáva čosi viac ako sto kilometrov. Rozdiel sa znovu znížil, tentoraz je na hranici piatich minút.

129 km do cieľa - Cyklisti v pelotóne zrýchlili, náskok úniku sa znížil už pod hranicu piatich minút. Zdá sa, že balík si rozdiel bude kontrolovať a minimálne tento pokus nebude sláviť úspech.

141 km do cieľa - Na Miláno - San Remo sa nič zaujímavé nedeje. Vpredu je stále jedenásťčlenná skupina, jej náskok o čosi klesol. Momentálne je nižší ako šesť minút.

Cyklisti absolvovali stúpanie na Turchino a po zjazde z neho odbočilo na diaľnicu, aby obišli úsek, ktorý poškodili zosuvy pôdy. Po deväťkilometrovej obcházke sa vrátia pri meste Arenzano naspäť na pôvodnú trať.

164 km do cieľa - Zaujímavá situácia na Miláno - San Remo sa udiala v roku 2004. Erik Zabel vtedy už zdvíhal ruky nad hlavu, že vyhral, ale urobil jednu obrovskú chybu a stal sa stredobodom žartov.

196 km do cieľa - Vedúca skupina jedenástich jazdcov mala v istom okamihu už takmer jedenásťminútový náskok. Medzitým sa o čosi znížil. Aktuálne dosahuje sedem a pol minúty. Pelotón kontroluje svoje tempo.

215 km do cieľa - Je to definitívne potvrdené. Preteky nebudú neutralizované, ale jazdci použijú obchádzku. Krátke stúpanie na Turchino však napokon absolvujú, po ňom vo Voltri odbočia na diaľnicu a naspäť na pôvodnú trasu sa vrátia v Arenzane.

"Podobná situácia nastala aj v roku 2003," upozorňuje Cycling News.

222 km do cieľa - Správu o zmene trasy priniesol aj twitterový účet holandského tímu LottoNL-Jumbo.

Čo sa týka vývoja pretekov, nič sa výrazne nemení. V čele je jedenásťčlenná skupina, ktorá má aktuálne náskok osem a pol minúty.

224 km do cieľa - Podľa správ Cycling News bude dnešná trať mierne zmenená a zosuvy pôdy spôsobia odklon a deväťkilometrový objazd po diaľnici. Výsledkom tejto zmeny bude aj to, že cyklisti neabsolvujú stúpanie na Turchino.

230 km do cieľa - Portál Cycling News uvádza, že dnešné preteky by mohli ovplyvniť zosuvy pôdy a mohli by viesť k zmene pôvodnej trasy. Na cestu v blízkosti Arenzana, ktoré sa nachádza približne na 130. kilometri, popadali veľké kamene.

235 km do cieľa - Zaujímavosťou je, že až piati jazdci z jedenástich v úniku sa rovnakým spôsobom pokúšali o úspech aj minulý rok.

244 km do cieľa - Pretekári už idú jednu hodinu, priemerná rýchlosť je zatiaľ naozaj veľmi vysoká: 47,1 km/h. Únik výrazne zvýšil svoj náskok, dosahuje už viac ako desať a pol minúty.

255 km do cieľa - Jazdci dnes idú v poradí 107. ročník pretekov Miláno - San Remo. Prvá edícia sa uskutočnila už v roku 1907. V rokoch 1916, 1944 a 1945 sa preteky pre vojnu nekonali.

Pozrite si, ako to na trati vyzeralo v roku 1922 - pred 94 rokmi.

267 km do cieľa - Miláno - San Remo začína chytať tradičnú tvár. Vpredu máme únik, ktorý si aktuálne vypracoval náskok štyri a pol minúty. Možno predpokladať, že teraz sa desiatky kilometrov nebude nič meniť - možno s výnimkou rozdielu medzi pelotónom a čelnou skupinou.

277 km do cieľa - Po štrnástich kilometroch sa sformoval pred pelotónom únik. Sú v ňom Gediminas Bagdonas (Ag2r La Mondiale), Sergej Tvetcov (Androni Sidermec), Mirco Maestri (Bardiani CSF), Jan Bárta (Bora Argon 18), Adrian Hurek (CCC-SPRANDI-POLKOWICE) či Roger Kluge (IAM Cycling).

Ďalej sa na čele nachádzajú Matteo Bono (Lampre - Merida), Samuele Conti (Southeast - Venezuela), Maarten Tjallingii (LottoNL - Jumbo), Andrea Peron (Team Novo Nordisk) a Marco Coledan (Trek Segafredo).

285 km do cieľa - Jediným jazdcom v štartovej listine, ktorý štartuje na Miláno - San Remo prvý raz, je Fernando Gaviria. A práve on môže patriť medzi čiernych koňov pretekov.

"Je ale obrovský rozdiel vyhrať po 170 kilometroch a vyhrať po skoro tristo kilometroch," upozorňuje Cycling News.

gaviria_res.jpg

Fernando Gaviria vyhral nedávno napríklad tretiu etapu pretekov Tirreno - Adriatico. Peter Sagan (druhý zľava) v nej skončil štvrtý. FOTO - TASR/AP.

Do pretekov z pôvodnej štartovej listiny nevyrazil jediný cyklista - Moreno Hofland z tímu Lotto Jumbo. Pre holandské družstvo je to veľké strata, pretože Hofland je jedným z jeho najlepších jazdcov. Práve on vlani vybojoval tretiu z víťazstiev tímu.

291 km do cieľa - Jazdci sú už na kilometri 0. Podľa špecializovaného portálu Cycling News už bezprostredne po štarte môžeme očakávať množstvo útokov. Únik by sa mohol sformovať v prvých 20 až 30 kilometroch a vydržať môže aj viac ako dvesto kilometrov.

"Pre množstvo pretekárov či celých tímov je únik najväčšou šancou na úspech," píše cyclingnews.com.

Neutralizačná zóna - Cyklisti už vyrazili, ale na úvod sa pohybujú v neutralizačnej zóne, ktorá má dĺžku deväť kilometrov. Ostrý štart je plánovaný na 10.10 hod.

Pred štartom

Pripomeňme si, že slávna klasika Miláno - San Remo sa prvýkrát uskutočnila v roku 1907. Vyhral ju Francúz Lucien Petit-Breson.

Doteraz najviac víťazstiev získali Taliani - 52. Belgičania triumfovali osemnásťkrát, Francúzi dvanásťkrát. Rekordmanom je Belgičan Eddy Merckx so siedmimi prvenstvami, Constante Girardengo ich má šesť.

Začiatok pretekov sa blíži. Jazdci vyrazia približne o dvadsaťpäť minút a čakať na nich bude 291 km dlhá trasa. Na štart sa už pripravujú aj jazdci tímu Tinkoff na čele s Petrom Saganom, ktorý je opäť oblečený v dúhovom drese

Počasie zatiaľ vyzerá byť výrazne lepšie ako vlani, kedy veľkú časť pretekov silno pršalo. V druhej polovici však prestalo a jazdci finišovali už na suchej ceste.

Pred pretekmi

Pred pretekmi - Vlani sa z víťazstva tešil Nemec John Degenkolb. Zvíťazil v šprinte väčšej skupinky. Peter Sagan finišoval štvrtý.

Tento rok Degenkolb svoj triumf obhajovať nebude. Zotavuje sa zo zranení, ktoré utrpel po tom, ako jeho a ďalších piatich kolegov zrazil počas sústredenia v španielskom mestečku Calp v protismere automobil 73-ročnej britskej šoférky.

Na štart sa nepostaví ani ďalší skvelý šprintér André Greipel, ktorého z pretekov vyradila trojitá zlomenina rebier.

Pred pretekmi - Miláno - San Remo sú pretekmi, na ktorých sa z vyše šesťhodinovej súťaže odohrá celá akcia v posledných tridsiatich minútach. Trať má prevažne rovinatý profil. Iba v jej závere sú dva malé kopce - Cipressa a Poggio.

Profil pretekov Miláno - San Remo. Zdroj: cyclingstage.com.

profil1_res.jpg

„Tu nič nemáte isté. Môžete mať najlepšiu formu, ale výhru vám to neprinesie,“ hovorí bývalý víťaz Alfons de Wolf.

„Sú to nepredvídateľné preteky. Čistá lotéria, povedal by som,“ hovorí o sobotňajšom štarte Fabian Cancellara. Na Miláno - San Remo má spomedzi štartujúcich najlepšiu bilanciu. Raz vyhral, trikrát bol druhý, raz tretí.

„Na úspech musíte mať správny odhad a skúsenosti. Tie, našťastie, mám, ale i tak je to ako žrebovanie výherných čísel,“ dodáva Švajčiar.

Profily záverečných stúpaní Cipressa a Poggio. Zdroj: cyclingstage.com.

cipressa.jpg

poggio.jpg

Favoritov je neúrekom. Trafiť toho správneho je takmer nemožné. Cyklistické weby píšu dve skupiny – pretekárov, ktorí môžu uspieť, ak sa bude šprintovať, a tých, ktorí sa pokúsia tomu zabrániť a vyhrať z menšieho úniku.

Medzi favoritov bude patriť aj Peter Sagan. „Chcem útočiť a pre dosiahnutie úspechov robím všetko, čo môžem. Mám zo seba dobré pocity a celý tím je dobre pripravený,“ napísal. Cez týždeň skončil celkovo druhý na Tirreno - Adriatico.

Pred pretekmi - Práve na Miláno - San Remo mal Peter Sagan spomedzi monumentov najbližšie k víťazstvu. V roku 2013 skončil tesne druhý. Zdolal ho iba nemecký cyklista Gerald Ciolek.

„Profilom je to možno najľahšia zo všetkých klasík, ale práve vďaka tomu sú to veľmi komplikované preteky, kde sa nedá jasne predpovedať taktika," vysvetľuje slovenský cyklista.

"Je naozaj ťažké ich vyhrať. Aj ja sa budem musieť správať podľa situácie na trati a najmä v posledných kilometroch sa v zlomku sekundy rozhodovať tak, aby som bol čo najúspešnejší,“ dodáva.

Pred pretekmi - Je to trochu kamikadze, hovorí o nej slovenský cyklista Peter Sagan. Dnes od 10.10 hod štartuje prvá z piatich slávnych klasík zvaných monumenty Miláno - San Remo.

Najčítanejšie na SME Šport


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 422
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 988
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 273
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 733
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 610
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 551
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 457
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 851
  9. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 222
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 179

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Dankovi poškodilo bozkávanie výložiek, za premiéra ho už väčšina nechce

Kým v decembri bol podľa agentúry Focus Andrej Danko favoritom na budúceho premiéra, dnes jeho akceptácia u ľudí výrazne klesla.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.

Neprehliadnite tiež

Obhajuje prvenstvo. Sagan sa posunul na šieste miesto UCI World Tour

Slovenský cyklista si pripísal body do rebríčka za druhé miesto na klasike Omloop Het Nieuwsblad.

Real na ihrisku súpera otočil z 0:2 na 3:2, Ronaldo prekonal rekord

Madridský veľkoklub je na čele španielskej najvyššej súťaže a oproti druhej Barcelone má ešte zápas k dobru.

Prišiel som víťaziť a víťazím, hovorí Ibrahimovič po zisku trofeje

Švéd bol kľúčovou postavou Manchesteru United vo finále Ligového pohára. Southamptonu strelil dva góly.

Budaj končí v Los Angeles, Kings ho vymenili do Tampy Bay

Spolu so slovenským brankárom ide do tímu Lightning aj jeho krajan, obranca Erik Černák.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop