SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Krejčí už skoro oslavoval, no Lundqvist neskutočne zasiahol (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Prvý zápas a hneď zákrok sezóny? Ale aj tá zrejme nacvičená akcia bola do top ten sezóny, keby skončila gólom.
 
Hodnoť

gol

v case 0:29 to vyzera, ze ma podstatnu cast lapacky za brankovou ciarou, nie?
 

 

ja sa tomu nerozumiem, ale ti komentatori tvrdia, ze musi byt vidiet puk za ciarou
ked sa mu stratil puk v lapacke este pred ciarou, tak uz ho chytil.
 

 

aha, dik za dovysvetlenie.
 

 

Neviem ake su pravidla v NHL, ale v IIHF sutaziach by to museli uznat ako gol. Ak je puk v lapacke a ta je cela za brankovou ciarou tak je to gol. Kedysi platilo ze puk musi byt vidiet, teraz to uz neplati.
 

 

netusim. to hovorili ti komentatori
 
Hodnoť

 

Kde Krejci oslavoval?
 

 

Co ste nevideli ako vytiahol sampus spod dresu?
 

myslim,

ze nad nim na chvilku zasvietil reflektor, ktory zasvieti pri streleni golu na strelcovi. Takze nie on priskoro oslavoval, ale svetlometčík :)
 

oslavoval v duchu

.
 
Hodnoť

 

Pekny zakrok, ale autor clanku musel vydiet nejaku inu akciu, lebo na tej ktora je pridana k clanku Krejci neoslavoval.
Neverim, ze su v SME tak personalne podvyziveni, ze si museli zavolat na pomoc redaktora z Noveho casu aby im pomohol s vymyslanim nadpisov.
 


Najčítanejšie na SME Šport